0

Dutch Funeral Awards: dé vakprijs voor uitvaartprofessionals

Eens in de twee jaar wordt de Dutch Funeral Awards uitgereikt. De volgende uitreiking vindt plaats in 2025. Lees hieronder meer over deze award.

Schrijf je in voor de volgende DFA

Schrijf je alvast in voor 2025

Schrijf je in voor de volgende DFA

Schrijf je alvast in voor 2025
Dutch Funeral Award

Dutch Funeral Awards

Er zijn alweer vijf jaar verstreken sinds de allereerste Dutch Funeral Awards. In 2022 zijn er weer prijzen uitgereikt aan de meest innovatieve bedrijven binnen de uitvaart- en rouwbranche. Per categorie zijn drie bedrijven genomineerd die hun product of dienst persoonlijk mochten presenteren aan een jury. De jury heeft uiteindelijk per categorie een winnaar uitgekozen. De uitreiking van de Dutch Funeral Awards 2022 vond plaats op zaterdag 2 juli in de Tuinen van Appeltern.

Doel Dutch Funeral Awards

De Dutch Funeral Awards is een tweejaarlijkse prijs bedoeld voor de bedrijven met het beste, meest innovatieve product of dienst binnen de uitvaart- en rouwbranche. De prijs is een initiatief van RememberMe.nl en bedoeld om ondernemers in de branche te stimuleren innovatief te zijn, samen te werken en om klanten zo optimaal mogelijk te kunnen bedienen. De prijs winnen is niet alleen leuk maar het draagt ook bij aan een positief imago van het product/dienst. De winnaars krijgen namelijk niet alleen een trofee maar ook volop (social) media aandacht, exposure op RememberMe.nl en ze mogen een jaar lang het logo 'winnaar van de Dutch Funeral Awards' op hun site en onder hun mail zetten.

Bedrijven die staan ingeschreven bij de KvK en waarvan het product/dienst valt binnen de branche uitvaart- en rouw mogen meedingen naar de prijs.

Hoe werkt de inschrijving?

In 2025 zullen we de prijs opnieuw gaan uitreiken. 

Bedrijven die staan ingeschreven bij de KvK en waarvan het product/dienst valt binnen de branche uitvaart- en rouw mogen meedingen naar de award. De jury hanteert bij de selectie van het beste product/dienst de volgende criteria:

  • Het product/dienst draagt bij aan vernieuwing en aan een positief imago van de uitvaart- en/of rouwbranche
  • Het product/dienst speelt in op een bepaalde (persoonlijke) behoefte van de steeds kritischer wordende consument
  • Het product/dienst komt voort uit samenwerkingsverbanden danwel legt verbindingen buiten het eigen werkveld of krijgt meerwaarde door inbreng van externe partijen.
  • Achter het product/dienst schuilt een sterke strategie die ervoor zorgt dat gestelde doelen worden verwezenlijkt.

Schrijf je nu in!

Schrijf je alvast in voor de Dutch Funeral Awards 2025-2027 door onderstaand formulier in te vullen.

info@rememberme.nl
010 820 97 53 (kantoor) / 085 0475508 (24/7)
Rusthoflaan 58-60
RememberMe

Voor een afscheid met een gekleurd randje